Dobrý den, chci se zeptat, mám problém jak uzavřít souhlas s inkasem u mobilního operátora. Nyní mám uzavřen souhlas s inkasem na strhávání 2x za měsíc např. 700 Kč. Nyní ale potřebuji to navýšit o další souhlas, protože jsem uzavřel dvě smlouvy u operátora, které se přiřadily do mé fakturační skupiny. U operátora mám nastavenou částku např 2 800 Kč. Tak se chci zeptat, jestli jde uzavřít dva souhlasy s inkasem ze stejného účtu pro stejného příjemce. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, přišel mi dopis od exekutora. V dopise stálo, že udělali soupis majetku ohledně auta za účasti manžela. Jenomže manžel u toho soupisu vůbec nebyl a dlužná částka je menší jak peněžitá hodnota auta. Dá se nějak hájit, prosím? Anebo to takto prostě chodí? Máme zažádáno o insolvenci, ale čekáme na její schválení. Mockrát děkuji.
Dobrý den, nepodala jsem daňové přiznání k příjmu z Airbnb z roku 2019. Problém je, že když ho teď podám, tak bych měla mít živnostenský list a být přihlášena na sociálním a zdravotním pojištění. Dá se to nějak přihlásit zpětně? Anebo mám jen podat přiznání a neřešit to? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.