Dobrý den, zadala jsem na jednu stránku nebankovních půjček, že chci žádat o půjčku, ale byla to stránka asi s 10 různými společnostmi a všechny mě teď otravují a píší, že mám předschválenou půjčku. Je toto normální, když jsem žádala jen u jedné společnosti a hned mi jich psalo dalších 10, že mám u nich půjčku předschválenou a ať se ozvu? Děkuji
Pokračování dotazu č. 14374: Dobrý den, děkuji za odpověď. Takže mám to chápat, že když smlouvy k paušálům, ke kterým byly i zařízení, byly před schválením insolvence, nemají po mně nárok vymáhat čásku za zařízení co si doúčtovali po schválení? Oni pořád operují, že pohledávka vznikla po oddlužení, ale to oni vyúčtovali pozdě. Zařízení byly ke smlouvám z doby před insolvenci. Děkuji za ochotu a odpověď.
Dobry den, mam ucet v bance (vcetne internetoveho bankovnictvi). Tato banka je prihlasena jako veritel v mem oddluzeni. Ucet v této bance jiz nevyuzivam, takze bych ho mohl zrusit. Ale je to rozumne rusit v me situaci ? (když je to muj veritel) Nebo je to uplne jedno jestli to zrusim nebo necham byt? Take by to mohlo byt trapne a mohli by mi nadavat. Jit na pobočku kde bych se dozadoval zruseni uctu a oni by tam videli, ze jsem jim nevratil peníze primo jim.
Dobrý den, mám možnost koupit nemovitost před rekonstrukcí, uvnitř komplet vyboucháno na cihlu, podlahy na beton, dům podříznutý, střecha trámy v pořádku. Cena 2 500 000 Kč. Teď k otázce - chtěl bych si vzít větší hypotéku (3 500 000 Kč) rovnou k rekonstrukci. Jak tohle přesně funguje, nejdřív sjednat hypotéku na 2,5 mil. Kč a pak po vytvoření projektu dozažádat a nechat navýšit hypotéku? Nebo vzít rovnou na 3,5 mil. Kč? Tam ale nevím na základě čeho by banka peníze půjčovala. Nebo je ještě jiná varianta? Nenarazím pak v některém případě na odhad ceny nemovitosti? Moc díky
Dobrý den, žádala jsem cca 10x o půjčku a pokaždé mi byla zamítnutá, a v bance mi napsali, že mi nemohou půjčit z důvodu negativního záznamu. Akorát já vše splácím řádně a žádné jiné závazky nemám. Myslíte že by důvod mohl být ty zamítnuté žádosti? Děkuji
Dobrý den, jsem klientkou Modré pyramidy už více jak 2 roky a řeším refinancování hypo úvěru. Jak zde v poradně bylo již několikrát zmíněno, Modrá pyramida nerespektuje podmínky ČNB a účtuje si do účelně vynaložených nákladů i rezervaci zdrojů. Radíte poslat bance předžalobní výzvu a řešit spor soudní cestou. Otázka co mě napadá je jak dlouho toto může trvat a kolik to mě jako obyčejného člověka bude ve finále stát? Nelze v tomto případě požádat o pomoc ČNB? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dva dotazy. 1) Na internetu jsem se dočetl, že záznamy z BRKI se mažou po čtyřech letech, je to tak? Pokud jsem v roce 2017 řádně doplatil kreditní kartu (10. března) a kontokorent (17. dubna), tak nyní již v BRKI nebudu mít záznam vázající se k těmto dvěma produktům? Například platbu až po obdržení upomínky a podobně. 2) V případě, že bych tam přeci jen nějaký záznam měl a ten by byl komplikací pro sjednání hypotéky, tak je pak výhodnější aby o hypotéku žádala partnerka sama? Nebo i přes tenhle zádrhel by bylo lepší žádat společně vzhledem k dvěma příjmům? Vím, že banky řeší případy individuálně, ale zajímal by mě alespoň nějaký váš názor a pohled na věc. Děkuji.
Dobrý den, v roce 2019 v prosinci mi byla schválená insolvence. Mimo jiné jsem měla dluh u O2, kde byly paušály a u nich byly i zařízení telefon a notebook. O2 mi ukončilo smlouvy v listopadu 2019 a přihlásilo se do ins. řízení, kde mi navíc vyčíslili pokutu cca 30 000 Kč, dluh na paušálech byl 24 000 Kč. V září 2020 mi došla upomínka, že chtějí ještě doplatit ty zařízení, protože jsem nedodržela smlouvu. Doúčtovali to až za 3/4 roku. Podle mé ins. správkyně si mohlo O2 toto přihlásit, měli na to 3 měsíce od ukončení smluv. O2 předalo tuto pohledávku inkasní společnosti, která na mě pořád tlačí, ať to zaplatím, že je to nová pohledávka a porušuji zákon. Ins. správkyně jim napsala, že to, že to doúčtovali až později z toho nedělá novou pohledávku. Nicméně na to nereagují a pořád si tvrdí svoje. Zbývá mi po zaplacení bytu cca 1 500 Kč na měsíc. Děkuji za případnou radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.