Dobry den ,byla mi nabidnuta pujcka od me banky, ale po vyplnění dotazníku mi to bylo zamitnuto z duvodu, ze ma zaznam v BRKI. Ale ja mam všs zaplaceno uz davno, takze by to melo byt vymazano. Mozna jsem v Solusu, ale v BRKI ne. Jak to zjistim, ze jsem v Solusu a v BRKI respektive jestli nekomu dluzim?
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, jestli je možné dostat konsolidaci i v případě, že z mého účtu odcházely peníze např. na sázení na sport, protože moje banka mi řekla, že to možné není, že jsem rizikový klient. Ale já s tím nesouhlasím, protože mám vždy vše zaplacené, jak má být a co s mými penězi dělám, si myslím, že je jen moje věc. Můj měsíční čistý příjem je cca 33 tis, závazky platím v hodnotě cca 17 tis. Ráda bych to vše konsolidovala. Prosím o info. Děkuji moc.
Dobry den, mam dotaz. Rucil jsem tatovi za pujcku. Tata prestal platit. Tim jsem se taky dostal do exekuce. Ale otec vstoupil do insolvence. Ted mi tvrdi, ze az se vyplati cela castka exekuce, mam narok na vraceni penez od doby kdy jeho insolvence zacala. Tvrdil mu to jeho insolvencni spravce. Je to pravda?Mam na to narok? Trva to uz 2 roky.
Dobrý den, jsem šestý rok po ukončení insolvenčního řízení a při žádosti o úvěr mi nebylo vyhověno z důvodu negativního záznamu v registru. Jiné pohledávky nikde nemám, insolvenční správce mi přitom sdělil, že k výmazu dojde po 5 letech automaticky. Jak se mohu bránit a co udělat pro výmaz z registru dlužníku?
Dobrý den, mám dluh u společnosti Rerum od 2016 v roce 2017 jsem žádala o splátky, které mi zamítli. Teď mi přišlo na email, že pokud nezaplatím, že to dávají k soudu (inkasní agentura devries). Chci se zeptat, jestli je dluh promlčený a jak jim mám odpovědět. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám účet u ČS, ale zamítli mi konsolidaci (bez udání důvodu). Chci se pokusit zažádat u KB. Musím při žádosti dokládat výpisy z registrů, když u nich účet nemám? Popřípadě, vydá mi tyto výpisy i ČS nebo musím žádat jinde (NRKI, BRKI)? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.