Dobrý den, v říjnu 2019 jsem splnil oddlužení 100% splacením přihlášených pohledávek a byl osvobozen od placení nepřihlášených pohledávek. V prosinci 2019 jsem si nechal zpracovat výpis z BRKI a NRKI. Nalezl jsem v něm stále existující a nesplacený záznam o povoleném debetu na běžném účtu - banka svou pohledávku nepřihlásila do insolvenčního řízení. Existuje nějaká možnost jak se tohoto záznamu zbavit? Bojím se, že mi v budoucnu bude dělat problém při žádosti o hypotéku.
Dobrý den, dedávno jsem objednal zboží na Amazonu za cenu cca 1 300 Euro. Objednávka proběhla, ale pak mi poslali e-mail, že je problém s ověřením karty a že z bezpečnostních důvodů blokují moji objednávku i můj účet na Amazonu, dokud nedoložím že jsem majitelem platební karty. Pokud se problém nevyřeší do 72 hodin, tak objednávku zruší. Zůstatek na bankovním účtu se ponížil, peníze byly v blokaci. Protože byl víkend, problém se mi s operátory Amazonu nepodařilo vyřešit včas, tak objednávku stornovali. Zablokované peníze se na účet během několika dní vrátili, nicméně příchozí platba byla o cca 2 300 Kč nižší. Zřejmě vlivem měnového kurzu. Je možné tuhle částku požadovat po bance, když vlastně k žádné transakci nedošlo? Amazon se k tomu postavil tak, že mi vrátili stejnou částku kterou strhli v Eurech a že jsem měl použít jejich “exchange rate”. Děkuji.
Dobry den, kde si mohu stezovat na banku? Dne 30.10. 2019 jsem vkladala pres 40 000 Kc na svuj ucet v mBank do bankomatu za pomoci pracovnice mBank. Jeste pred vlozenim penez jsem se zeptala, jestli bankomat funguje. Dve slecny rekly, ze ano, ale ta jedna priznala, ze den predtim byl taky nejaky problem s bankomatem. Jedna mi nabidla pomoc a sla se mnou k bankomatu. Mela jsem v ruce vice penez v obalce, tak jsem z ni odebrala cast, tu jsem vlozila do bankomatu, ale vrchni 1 000 Kc byla trochu nakrivo, tak jsem ji chtela ja nebo ta pracovnice banky narovnat, ale bankomat nahle penize sebral a napsal, ze je ma transakce zablokovana! Ptala jsem se, co mam delat a kolegyne z banky mi rekla, ze si mam sama zavolat na mLinku banky. Zacala jsem nadavat, ze oni jsou snad povinni tohle vyresit, ze bankomat neni muj. Pak tam prisli jeste dva panove a ten jeden mi arogantne sdelil, ze bankomat funguje, ze mi to muze predvest a vlozil tam 200 Kc. Taky mi sdelil, ze si mam ja sama zavolat do banky. Tak jsem odesla s nadavanim domu a ihned volala do banky. Pri zavolani do banky tam maji nastaveny automat, mele neco o pujckach, to me nezajima, a potom ze pokud jsem jejich klientem zvolte cislo. To jsem udelala, pak to chtelo dalsi cisla, trikrat jsem to zkusila, ale bez uspechu. Tak jsem zvolila, ze nejsem jejich klientem, ale opet bez pomoci. Byla jsem zoufala, co mam delat, provolala jsem 200 Kc, bez uspechu, tak jsem chtela jejich email, ze jim napisu stiznost. To jsem udelala, a doufala, ze se mi nekdo ozve. Opet nikdo! Tak jsem znovu volala do mBank, konecne tam byl nekdo normalni a rekl mi, ze se mnou sepise reklamaci. To taky udelal po telefonu za 38 min a stalo me to dalsi 100 Kc. Z banky mi jen napsali, ze se ma zalezitost resi a muze to trvat az 35 dnu! To snad ne! Banka prece nemuze me penize takhle blokovat! Poradte mi, kde si mohu na postup teto internetove mBank stezovat! Penize jsem vkladala 30.12. 2019 v 10.07 hod ve Frydku, Na Prikope 3727 a dopud je nemam, ani potvrzeni o vlozene castce! Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.