Autonehoda může potkat i toho nejlepšího řidiče. Proto je vhodné si kromě povinného ručení sjednat také havarijní pojištění. Pokryje vám škody, které si sami způsobíte na vlastním autě. Jde však o výdaj navíc, kterému se většina motoristů stále snaží vyhnout. Poradíme vám, jak na havarijním pojištění ušetřit.
Stejně jako banky i pojišťovny nabízejí při současném sjednání více produktů výhodné slevy. Při zřizování povinného ručení rovnou uzavřete i havarijní pojištění, a ušetříte.
Tzv. risk all havarijní pojištění kryje všechny myslitelné hrozby. Zpravidla to jsou škody vzniklé:
Takový typ pojištění je samozřejmě nejdražší. Při sjednávání „havarijka“ si ale můžete sami vybrat, na co chcete auto pojistit. Zvolíte-li jen ta nejpravděpodobnější rizika, výrazně snížíte částku pojistného.
Pokud zrovna nejste hrdým vlastníkem veterána, bude hodnota vašeho auta každým rokem rapidně klesat. Akceptovat zbytečně vysoké pojistné na vůz, který má oproti loňskému roku poloviční cenu, se nevyplácí. Pojistnou smlouvu proto pravidelně aktualizujte a plaťte částku úměrnou hodnotě svého automobilu. Vyhnete se tak zbytečnému přeplácení.
Při sjednávání havarijního pojištění si dobře rozmyslete míru spoluúčasti. V tomto případě platí nepřímá úměra – čím vyšší spoluúčast, tím nižší pojistné.
Ihned při uzavírání smlouvy nebo po určité době budete mít u většiny pojišťoven nárok na slevy, a to například za:
Nenechte nic náhodě. Sjednejte si kvalitní havarijní pojištění, které vás ochrání před nečekanými náklady, a jezděte v klidu.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku 5 tipů, jak ušetřit na havarijním pojištění
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.