Investujete opravdu chytře?

Kdo by při svých investicích nechtěl postupovat efektivně, obezřetně, úspěšně – jednoduše řečeno chytře? Chytré investování není o robotickém obchodování, spekulování s pákovými obchody nebo o hledání možností jak obelstít trh. Jedná se o systém pravidel vyvinutý na základě zkušeností a analýzy stovek tisíců transakcí společnosti CYRRUS, která si klade za cíl chránit klientské investice a zajistit jejich dlouhodobě udržitelné zhodnocení.

REKLAMA

    V roce 2011 přichází CYRRUS s novou službou Investiční strategie, v rámci které klientům s různým rizikově-výnosovým profilem nabízí možnost investovat s určitým cílovým výnosem. Investiční strategie byly od samotného počátku pro investory velmi zajímavé, proto v roce 2018 CYRRUS v rámci služby Investiční strategie spravoval klientský majetek v hodnotě přesahující dvě miliardy korun. Během celé této doby CYRRUS pružně reagoval na požadavky klientů a na vývoj tržní situace a přinesl inovaci v podobě investiční služby „Moje strategie“, která efektivně dosažené výsledky a výnosy ještě vylepšuje.

    Od roku 2019 klientům nabízí jednotnou investiční službu, která je rozdělena do čtyř úrovní. Tentokrát však nikoliv dle výnosově-rizikového profilu klientů, ale na základě využívaných investičních nástrojů a míry spolupráce, kterou klient vyžaduje. Klient tedy platí pouze za služby, které opravdu využívá, nikoliv za balíček služeb napárovaný na jednotlivé strategie. Pasivní investice do dluhopisů či certifikátů tedy vyjdou levněji než aktivní investování s podporou makléře a využitím pokročilých investičních nástrojů. Navíc s ohledem na to, že je tato služba flexibilní a automaticky se nastavuje tak, jak je zrovna potřeba, postačí klientům na všech úrovních služby jediná smlouva.

    Společnost CYRRUS, která dlouhodobě patří mezi hlavní obchodníky s cennými papíry na českém trhu, tak průběžně zefektivňuje spolupráci se svými klienty. Buduje s nimi dlouhodobou spolupráci postavenou na flexibilním přizpůsobení služeb požadavkům klientů a vývoji tržní situace.

    Pro klienty společnosti CYRRUS tak dlouhodobá spolupráce znamená optimální zhodnocení investovaných prostředků s využitím moderních investičních nástrojů za minimální poplatkový režim. Jednoduše řečeno: investujete chytře.

    REKLAMA

    KOMENTÁŘE k článku Investujete opravdu chytře?

    Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

    Přidejte nový komentář

    Mohlo by vás zajímat

    Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

    Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

    Kam investovat peníze v roce 2024

    Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

    Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

    Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

    Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

    Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


    Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

    Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

    Z naší bankovní poradny

    Pojmy ve slovníku

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena