Dobrý den,mám problém. Chtěla jsem internetové bankovnictví.Přišlo mi už poštou identifikační číslo s návodem jak to používat.Bohužel jsem si to tak dobře schovala, že to nemohu najít. Pin mi ještě nedošel. Je možné požádat o opětovné zaslání toho indentifikačního čísla,nebo musím znovu vyplňovat formulář pro internetové bankovnictví. Děkuji moc za odpověď Jana Konečná
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.