Dobrý deň, touto cestou by som sa chcel uchádzať o pracovné miesto vo Fio banke. Rozhodol som sa osloviť Vašu spoločnosť, pretože Vám chcem ponúknuť svoje znalosti a schopnosti a verím, že budú pre Vašu spoločnosť prínosom. Ponuka voľného miesta vo Vašej spoločnosti, by ma veľmi potešila. Úspešne som absolvoval BIVŠ. Prácu s počítačom ovládam na užívateľskej úrovni, hovorím po maďarsky, nemecky a anglicky. Mojimi výhodami sú zodpovednosť, precíznosť, komunikatívnosť a flexibilita. V prípade potreby som ochotný pracovať aj nad časový rámec, vzdelávať sa ďalej a zvyšovať si svoju kvalifikáciu. Dúfam, že Vás môj motivačný list zaujme. Rad by som sa predstavil aj pri osobnom pohovore. Teším sa na Vašu odpoveď. S pozdravom Ing. Ivan Nagy
Dobrý den, mám trochu jinou otázku, která se netýká služeb, ale zprostředkování finančních služeb. Nechci být přímo vázaný jednou bankou a ani zprostředkovávat finanční služby přes makléřské společnosti - jen sám za sebe a na sebe. Poradíte mi na koho se obrátit? děkuji
Dobrý den, na začátku května se mi narodil syn, jeho babička mu dala k narození nějaké peníze. Chtěla bych mu proto založit nějaký dětský účet s tím, že peníze mu tam budeme více méně spořit. Na internetových stránkách www.banky.cz jsem porovnávala dětské účty, jako nejlepší mi jednoznačně vyšla ČSOB. Když jsem ale dnes navštívila jednu z poboček, bylo mi řečeno, že Dětské konto Slůně se dá založit pro dítě od 8 let věku, což na zmíněném portálu není uvedeno (nebo jsem to přehlédla). Kvůli těmto drobným nepřesnostem chci poprosit o radu, jaký účet a u které banky by byl nejvýhodnější (KB, Modrou pyramidu a Českou spořitelnu jsem předem kvůli špatným zkušenostem vyřadila). Za odpověď děkuji.
Jsem klient rb.cz na pobočce Václavské nám.43,prosím o předání bankéřce paní Michaele Brennové: Dobrý den paní Brennová, omlouvám se, že znovu naléhám, ale dosud jsem neobdržel zprávu akceptující výsledky našeho jednání z 25.5. t.r. Předem děkuji za kladné vyřízení žádosti. S pozdravem Miroslav Gabriel děkuje za laskavé předání zprávy mé bankéřce, paní Brennové, přeji Vám hezký den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.