Dobrý den, platíme insolvenci od 8/2019. Momentálně pracuji v Německu, kam ale nemůžeme kvůli koronaviru dojíždět a zaměstnavatel nám zakázal jít na neschopenku. Hrozí, že o práci přijdeme. Neuvažuje se o tom, že by byly splátky insolvencí po dobu problému s koronavirem odkládány? Bojím se, abychom se nedostali do dalších problémů.
Dobrý den, podala jsem žádost na insolvenci, která mi byla schválena. Chtěla bych se zeptat, kolik mi zůstane peněz, když jsem na nemocenské a k tomu mám jedno dítě na kterém jsem sama. Od kamaráda mám darovací smlouvu s tím, že bude platit 2 200 Kč, jenže z ČSSZ mi oznámily, že i z nemocenských dávek mi budou dělat srážky. Děkuji
Dobrý den, mám exekuci na plat, ale momentálně jsem nastoupila na ošetřovné. Jak v tomto případě postupovat, když nebudou mít z čeho strhávat splátku? Třeba v případě trvání dvou měsíců? Předpokládám, že se s nimi asi nedomluvím na odkladu. Děkuji předem za odpověď a radu.
Dobrý den, platím insolvenci řádně, mám přes 50 zaplaceno, dělám přesčasy a odvádím, minimálně přes 20 000 Kč měsíčně. Ale bohužel teď v téhle situaci mi stát i zaměstnavatel neumožňuje tolik vydělávat ne ale mou vinou, ale kvůli vládní opatřením. To nechci platit 5 let.
Dobrý den, prosím o radu. Syn je v insolvenci. Já jsem u jeho splátek jako dárce. Pracuje jako kuchař. Nyní majitel totálně uzavřel restauraci a zaměstnance propustil. Já samozřejmě mohu splátky hradit, ale jde mi o to, že v insolvenci nesmí být nikdo bez práce. Stačí se zaregistrovat okamžitě na Úřadu práce? Nebo je v této situaci nějaká jiná alternativa? Momentálně těžko sežene v oboru jiné místo. Moc děkuji.
Dobrý den, v průběhu insolvence mi byl zesplatněn hypoteční úvěr. Do konce insolvence která byla ukončena v listopadu 2018 banka nemovitost neprodala. Od května 2019 jsem začala bance posílat hypoteční splátku. V bankovním registru je vidět jak je částka odepisována. Může být v tomto případě nárůst smluvních úroků a úroků z prodlení ? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.