Dobrý den, 1) internet. obchod Amazon.de neposkytuje možnost platby předem - běžným převodem z mého účtu na jejich účet (nechci používat platbu kartu). Amazon nabízí pouze možnost inkasa z mého účtu. U mé banky mi sdělili, že zahraniční inkaso neumožňují. Umožňuje to některá CZ banka a je tento způsob bezpečný u Amazonu? Předpokládám, že u jiných subjektů je to zneužitelné. Lze tímto způsobem u banky která zahraniční INKASO dovoluje nastavit jen konkrétní výši předpokládané platby pro konkrétní subjekt (Amazon)? Je to u CZ bank zpoplatněno? 2) Při platbě na Amazonu jsem zvolil možnost INKASO z mého účtu. Platba neproběhla z důvodu neposkytování této služby mou bankou. Amazon si pak naúčtoval zvýšení ceny o „Vrácení debetního poplatku EUR 3,00“. Má na toto zvýšení nárok? Děkuji
Dobry den, som v insolvencii a som OSVC, od 14.3. 2020 mi koli koronavirusu Nemecko zakazalo robit hudobnu produkciu u nich. Takze nemam ani korunu a ani 60%, male dieta a priatelka doma na 60%. Poradte mi prosim, co mam robit. Nemam ani na zdravotnu.
Dobrý den, jsem téměř čtyři roky po insolvenci, ale dostal jsem se do dluhové pasti. Nevlastním nemovitost a nikdo z mých známých také ne. Je nějaká možnost konsolidace a splácet jen jeden úvěr? Chci předejít problémům s exekucí. Ale ať hledám jak hledám, tak nic jsem nenašel co by mi mohlo situaci vyřešit. Připadá mi to, že jsem už dopředu určený k likvidaci. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.