Dobrý den, chci se zeptat, jak se nechat vyškrtnout u pojištění auta, kde jsem jako pojistník, ale majitelem (provozovatelem) auta je manželka. Co k tomu potřebuji a musí u toho být i manželka osobně? Nebo stačí když přijdu na pobočku sám? Musím na pobočku kde byla pojistka sepsána nebo můžu jít na kteroukoli pobočku ČPP? Děkuji za odpovědi, Tomáš.
Pokračování dotazu č. 4414: Pravděpodobně se jedná o pronikání zemní vlhkosti nebo o zbytky nějakých chemických látek v podkladních vrstvách krytiny, protože skvrny jsou v pruzích a pravých úhlech. Před položením této krytiny tam byla jiná krytina, která skvrny neměla. Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním na znaky pronikání zemní vlhkosti.
Potřeboval bych se informovat ohledně plnění z pojištění domácnosti. Všiml jsem si, že se mi na nové podlahové krytině v roce 2015 začaly tvořit skvrny. Asi o půl roku později jsem založil pojištění domácnosti které m.j. kryje stavební součásti - lepené krytiny. Od té doby se skvrny min. zdvojnásobily a stále se to zhoršuje. V takovémto případě, pokud to má cenu abych nahlásil škodnou událost, jak by se to mělo férově řešit ze strany pojišťovny?
V pondělí 29.1.2018 v 11:04 mi volal finanční poradce, který uzavírá životní pojištění pod ČNB pod americkou zahraniční firmou COLONNADE. Stačí kývnout, pošle mi domů smlouvu a za 149 Kč měsíčně budu pojištěná ihned od 1. dne od zaplacení. Pojistku sliboval na pobyt v nemocnici následkem úrazu a to 1500,- Kč od 1. dne v nemocnici. Volal mi z čísla 226510366, ale já mu nemohu zavolat, volat může jen on. Odmítla jsem s tím, že se nejprve musím poradit se svým finančním poradcem. To se mu moc nelíbilo, protože se vydával za poradce také. Má dnes volat. Já pojištění mám a nebudu nic uzavírat. Jen mě zarazila tak vysoká částka plnění. A to nejprve nabízel za 300,- Kč plnění v nemocnici 3.000,- Kč. Když jsem řekla, že to je moc, řekl, že jsem vybraná v mimořádné akci. Co vy na to? Marie
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.