Dobrý den, prosím, dne 27.2. 2019 jsem omylem poslal fin. prostředky (1 291 Kč) z mého účtu na účet xxx/3500 s VS 1829553414 namísto kódu banky KB 0100. S dotazem u Vaší banky jsem měl počkat 2-3 dny s tím, že by se peníze které nepatří Vaší bance buď vrátí, když ne, tak abych se obrátil na mojí KB v Mělníku, že ta sama požádá Vaši banku o navrácení, proto Vás prosím zda se na tuto špatnou transakci můžete podívat a věc dát dopořádku, děkuji a přeji hezký den
Dobrý den, mám obdobný dotaz jako tazatelka přede mnou, jen místo Anglie potřebujeme poslat větší obnos z Německa. Je i v tomto případě nejvýhodnější účet u banky Creditas? A rozumím tomu správně, že i transakce EUR-Kč spadá pod SEPA platby? Předem moc děkuji za odpověď!
Dobrý den, rezervoval jsem pobyt v hotelu přes booking.com, jednalo se o zahraniční pobyt. Při zadávání platebních údajů jsem zadal číslo karty, ale ne CVC kód a myslel jsem si, že budu pobyt hradit po příjezdu, protože mi z účtu bez CVC kódu nemohou nic strhnout. Mýlil jsem se, peníze si hotel strhl. Je možné strhnout platbu bez zadání bezpečnostního kódu? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.