Dobrý den, lze nějakým způsobem zneužít data například z úvěrové smlouvy, výpisů z banky nebo pokud je uvedené číslo pasu na potvrzení o výši platu od zaměstnavatele, pokud tyto dokumenty člověk zašle například finančnímu poradci, finančnímu advokátovi apod? Pokud to po mně takto někdo vyžaduje pro posouzení situace. Děkuji
Dobrý den, stal jsem se obětí phishingu a kromě zůstatku na premium kontě mi dále zneužili i Premium MasterCard, na které je automatické pojištění proti krádeži a zneužití. Je toto pojištění bráno i na zneužití virtuální karty v internetovém bankovnictví? Nebo si myslíte, že pouze na fyzickou ztrátu karty a po té zneužití? Je to přece zneužití prémiové karty, nebo se mýlím? Dalo by se to u banky napadnout? Předem moc děkuji za Vaši odpověď a jakoukoliv pomoc.
Dobrý den, mám učet na komoditách a chci ten učet zrušital. Je tu problém - ta paní co mi ho založila už se mnou nechce komunikovat. Vždy se nějaký človek našel co říkal, že mi ty peníze pošlou. A pak taky přestal komunikovat a emeilovou adresu zrušil. Peníze tam jsou a já se tam dostanu, ale vybrat to neumím.
Dobry den, tiež má kontaktovali Bitcoin podvodnici a komunikovali so mnou cez AnyDesk. A čo som mala na účte poslané platby mojim veriteľom, dodnes ich tí moji veritelia nedostali. Takisto si odfotili môj občiansky preukaz. Čo mi poradite aké kroky mám podniknúť? Zajtra mám stretnutie s mojou bankou.
Dobrý den, chci se zeptat, kamarád mi poskytl svoje přihlašovací údaje ke svému účtu, abych si převedla jeho finanční prostředky na svůj účet. Jeho banka mi napsala, že pro převod jeho prostředků na svůj účet musím mít nějaký COT kód. Ten online bankovní účet je v Americe, moc děkuji.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se na náš případ dá využít chargeback. Prodával jsem přes bazar obuv po dítěti, ozvala se mi paní, že by je koupila, že si objedná kurýra ze společnosti PPL. Přes tutéž spolecnos mě poslala odkaz, že se mám přihlásit a že se všechno vyřídí. Chtělo to po mně údaje ohledně platební karty (číslo karty, jméno držitele, platnost, CVV kód). Vše jsem zadal a čekal na potvrzovací SMS. Půl dne se nic nedělo, ani peníze za zboží se mi na účet nepřipsaly. Z paní jsem to řešil, že to asi nefunguje ten portál společnosti PPL. Odepsala, že to není možné, že jí peníze odešly z účtu a čekají na odeslání na můj účet, že jsem asi špatně vyplnil údaje. No nakonec to dopadlo tak, že mi z účtu bylo strženo 3 200 Kč aniž bych částku zadal a odešlo to přes platební bránu PayU. A dotyčná už nekomunikuje a peníze taky nemám vrácené. Kartu jsem zablokoval hned jak se to strhlo z účtu. A už jsem to předal na Policii ČR.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.